Subject: Teavitus MinuKatastri e-keskkonnast
From: <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Thu, 3 Apr 2025 11:36:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Teavitus piiriprotokolli allkirjastajatele (maatoiming nr 2025020611325).

Maamõõtja AIN NEMVALTS vormistas piiriprotokolli Teiega seotud maaüksus(-t)e 
(83701:008:0002) piiri ja piirimärkide asukoha maastikul kättenäitamise 
kohta.

Piiriprotokoll tuleb minu.kataster.ee e-keskkonnas allkirjastada seitsme 
kalendripäeva jooksul.

Piiriprotokolli allkirjastamiseks toimige nii:

1) Logige sisse minu.kataster.ee.
2) Avage vasakult sinisest menüüpaneelilt “Kooskõlastused”.
3) Valige sakk “Protokollid”. Detailvaate avamiseks vajutage nuppu “Vaata”.
4) Piiriprotokolli faili saate tutvumiseks alla laadida.
5) Piiriprotokolli allkirjastamiseks vajutage MinuKatastri e-keskkonnas 
nuppu ” Allkirjastan piiriprotokolli”.

Juhul, kui Teil puudub digiallkirjastamise võimalus, palume võtta ühendust 
töid teostava maamõõtjaga. Maamõõtja kontaktandmed leiate veebilehelt: 
https://minu.kataster.ee/licenses.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. MinuKatastri 
e-keskkonnaga seotud küsimustes aitab Teid meie klienditugi e-posti 
aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või telefonil 665 0600.

Meeldivat koostööd soovides
Katastripidaja, Maa- ja Ruumiamet